"" Satış sonrası müşteri başvuru süreci | Karsan

SATIŞ SONRASI MÜŞTERİ BAŞVURU SÜRECİ

Günün her saati, yılın 365 günü 444 57 76 numaralı hattan 2’yi tuşlayarak araçlarımız, hizmetlerimiz, bayi/servis ağımız ile ilgili tüm talep, öneri ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

1 - Her türlü talebinizde bizlere telefonla ya da internetten başvuru yapabilirsiniz.
2 - Başvurunuzu kayıt altına alırız. 
3 - Başvurunuzun kayıt altına alındığını cep telefonunuza SMS ile bildiririz.
4 - Başvurunuzu, talebinizin konusuna göre Karsan yetkililerine iletiriz.
5 - Karsan yetkilileri talebilinizi en kısa sürede değerlendirir.
6 - Karsan Çağrı Merkezi, yetkililerin cevabını size bildirir ve başvurunuzu sonlandırmış oluruz.